.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سمینار کنترل بیماریهای عفونی در حوادث و بلایا در ساری

سمینار دو روزه کنترل بیماری های عفونی در حوادث و بلایا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران آغاز به کار کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، دبیر برنامه ریزی و هماهنگی سمینار صبح چهارشنبه در حاشیه این سمینار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تامین و حفظ سلامت آحاد مردم اساسی ترین رسالت بخش بهداشت است، گفت: راهکارهای مبارزه و مقابله با عواملی نظیر جنگ، سیل و زلزله که موجب به خطر افتادن سلامت مردم و شیوع بیمارهای واگیر می شود یکی از اهداف برگزاری این سمینار است.

احمد احمدزاده امیری تصریح کرد: لزوم هوشیاری سیستم بهداشتی درمانی در پیشگری از وقوع این اپیدمی ها و تامین سلامت آسیب دیدگان در شرایط بجرانی اجتناب ناپذیر است.

وی به شعار سازمان جهانی در سال 2009 تحت عنوان"سلامت در حوادث و بلایا" اشاره کرد و اظهار داشت: مناطق مختلفی در شرایط اضطراری با مهاجرت ناگهانی جمعیت آسیب دیده مواجه می شوند که رفع نیازمندیهای آسیب دیدگان از الویت های اساسی منطقه و کشور خواهد بود.

دبیر برنامه ریزی و هماهنگی سمینار افزود: ایجاد هماهنگی لازم بین ارگانها و سازمانهای درگیر و سازمانهای بین المللی و تشکلهای غیر دولتی در این شرایط از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این سمینار امیدواریم گامی در جهت اموزش نیروهای فعال در سیستم سلامت کشور برداشته و در ارتقاء سطح آگاهی آنان موثر باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.74 seconds.